Breadcrumbs

Lancia Thesis Ślub Wesele VIP - włoski luksus

Filtr produktów:

Wybierz kategorię:
Ile chcesz wydać? Cena (zł):
Spodnie rozmiar 34-50
Spodnie rozmiar 25-33
Spodnie rozmiar XS-XXL
Nogawka
Stan
Bluzki rozmiar XS-XXL
Rękaw

Logowanie:

Treść sklepu damskiciuch.pl

Regulamin

damskiciuch.pl – sklep internetowy działający pod adresem http://www.damskiciuch.pl. Sklep internetowy pośredniczy w sprzedaży Produktów i umożliwia składanie Zamówień. Wszystkie zdjęcia, oraz materiały graficzne, a także teksty i definicje są wyłączną własnością firmy FHU Marcinash.

 

Właściciel sklepu – Właścicielem sklepu internetowego damskiciuch.pl działający pod adresem http://www.damskiciuch.pl jest: FHU Marcinash, mającą siedzibę przy ul. Sanockiej 22/59, 93-031 Łódź; NIP: 729-122-98-27; REGON: 472192420, wpisana do ewidencji działalności gospodarczej miasta Łodzi.

 

Adres wysyłkowy – wszelką korespondencję, zwroty (odstąpienia od umowy), wymiany i reklamacje towarów proszę kierować na adres: FHU Marcinash Marcin Szukalski  ul. Sanocka 22/59, 93-031 Łódź

 

Produkty – towary oferowane na stronach Sklepu Damski Ciuch. Zgodnie z obowiązującym prawem informujemy, że Właściciel Sklepu jest importerem (wprowadzającym do obrotu na teren RP) sprzedawanych przez siebie Produktów. Oferta i ceny Produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Ceny Produktów są podawane z PLN i zawierają wszystkie należne cła i podatki. Na stronie znajduje się podstawowa informacja o właściwościach i rozmiarach Produktu, o jego cenie, materiale, z którego jest wykonany itp. Zdjęcia Produktów możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Informujemy jednak, że kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów. Produkty z naturalnych włókien barwione na ciemne kolory mogą barwić inną odzież podczas prania. Mogą również barwić jasne części ubrania podczas noszenia (zwłaszcza jeansy tzw. raw material). Szczegółowy opis i metody konserwacji produktu znajdują się na metce lub opakowaniu. Wymiary Produktów są rzeczywiste dokładność pomiaru wynosi ±2 cm.

 

Rozmiary Produktu – są umieszczone w tabeli rozmiarów na stronie Produktu. Wymiary Produktów są rzeczywiste dokładność pomiaru wynosi ±2 cm. Przy wyborze rozmiaru należy brać pod uwagę fakt, że produkty z naturalnych włókien: bawełna, wełna -  mogą się skurczyć po pierwszym praniu, w zależności od gramatury materiału różnice mogą sięgać od 3 do 10%. 

 

Kod rabatowy – unikalny kod jaki czasami pojawia się na zaprzyjaźnionych z nami portalach internetowych, a także przy różnych akcjach promocyjnych i marketingowych. Wpisanie kodu rabatowego przy składaniu zamówienia umożliwia uzyskanie rabatu w wysokości podanej w informacji towarzyszącej publikacji kodu. Kod rabatowy jest ograniczony czasowo. Zastosowanie kodu rabatowego jest możliwe jedynie w momencie składania zamówienia na stronie Koszyka. Niektóre przecenione towary mogą być wyłączone z działania kodu rabatowego wtedy w ich opisie jest informacja: Cena promocyjna produktu - nie podlega dodatkowym obniżkom i kodom rabatowym.

 

Cena Produktu – Ceny Produktów są podawane w PLN brutto i zawierają wszystkie należne cła i podatki - Cena Produktu nie zawiera Ceny Przesyłki. Oferta i ceny Produktów ważne są do wyczerpania zapasów. Sklep Damski Ciuch zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach Produktów oraz przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zmiana cen Produktów nie może nastąpić po złożeniu zamówienia przez Klienta.

 

Zdjęcia Produktów – Zdjęcia Produktów są wykonywane przez Właściciela Sklepu Damski Ciuch. Zdjęcia Produktów możliwie jak najwierniej oddają rzeczywisty ich wygląd. Informujemy jednak, że kolory mogą nieznacznie się różnić, spowodowane jest to różnymi ustawieniami parametrów wyświetlania monitorów Klientów. Nie wykonujemy zdjęć dodatkowych Produktu na życzenie Klienta. Wszelkie wykorzystywanie zdjęć, kopiowanie w całości bądź fragmentach bez pisemnej zgody Właściciela Sklepu zabronione.

 

Dostępność Produktów – Wszystkie oferowane Produkty w Sklepie Damski Ciuch są dostępne, chyba że w opisie Produktu jest opisane inaczej. W wyjątkowych sytuacjach takich jak np. równoczesny zakup przez kilku Klientów tego samego Produktu lub przez inny błąd techniczny Sklepu może okazać się, że Produkt nie będzie dostępny. W takim wypadku niezwłocznie skontaktujemy się z Klientem informując o zaistniałej sytuacji. Dla zarejestrowanych Klientów oferujemy Schowek, który ostrzega gdy Produkt jest na wyczerpaniu.

 

Zamówienie – Klient może zamówić Produkty 24h na dobę za pośrednictwem Sklepu internetowego. Gdy Klient w momencie składania Zamówienia nie ukończył 18 lat, oświadcza, że poinformował o Zamówieniu swojego opiekuna prawnego. Złożenie Zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Właścicielem sklepu, a Klientem.

 

Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową http://www.damskiciuch.pl Natychmiast po złożeniu zamówienia Klient zostanie poinformowany e-mailem, że zamówienie jest przyjęte przez Sklep.
W trakcie składania zamówienia Klient dokonuje:
1. wyboru zamawianych towarów,
2. decyduje o rodzaju dostawy, wskazuje adres dostawy,
3. dokonuje wyboru rodzaju płatności.

Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji.
W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) oraz braku możliwości realizacji zamówienia, Sklep niezwłocznie poinformuje Klienta o zaistniałym fakcie drogą mailową bądź telefonicznie. W przypadku gdy Klient dokonał zapłaty za towar i podjął decyzję o całkowitym anulowaniu zamówienia, Sklep w ciągu 5 dni roboczych dokona zwrotu wpłaconej kwoty na wskazane konto przez Klienta. Jeżeli Klient podejmie decyzję o częściowej realizacji zamówienia wówczas zostanie zwrócona mu kwota odpowiadająca wartości pozycji które zostaną usunięte z zamówienia.
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon bądź rachunek uproszczony.
Złożenie zamówienia jest wiążące dla obu stron zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego.

 

Formy płatności - Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski:

1. Płatność przy odbiorze gotówką (za pobraniem),
2. Przelew elektroniczny, bankowy lub karta kredytowa,
3. W imieniu www.damskiciuch.pl obsługą płatności on-line zajmuje się firma Przelewy24 z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).

Zasady płatności on-line - Operatorem kart płatniczych jest PayPro SA Agent Rozliczeniowy, ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań.
W naszym systemie możesz w wygodny sposób zapłacić za pomocą karty kredytowej lub płatności on-line twojego banku.
Obsługiwane kanały płatności znajdują się na stronie internetowej www.przelewy24.pl W formularzu zamówienia wybierz najwygodniejszą dla ciebie formę płatności. W imieniu www.damskiciuch.pl obsługą płatności on-line zajmuje się firma Przelewy24 z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą). W momencie kliknięcia na przycisk "POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA" zostaniesz przeniesiony na stronę obsługującą wybraną metodę płatności, gdzie dokonasz wszystkich czynności związanych z dokonaniem płatności on-line. Po zakończeniu procedury płatności powrócisz do naszego sklepu.
Transakcje obsługiwane przez Przelewy24 zapewniają najwyższy poziom bezpieczeństwa. Najnowsze metody szyfrowania danych w połączeniu ze światowej klasy platformą sprzętową gwarantują niezawodność dokonywanych transakcji. Nad prawidłowym przebiegiem realizacji transakcji, czuwa wyspecjalizowana sekcja bezpieczeństwa, a także profesjonalny Dział Obsługi Użytkownika. Wszystkie transakcje poddawane są monitoringowi.

 

Cena Przesyłki – Do Ceny Produktu w Sklepie należy doliczyć Cenę Przesyłki. Cena Przesyłki jest stała i zależy jedynie od wyboru sposobu płatności. W ramach jednego zamówienia. Cenę Przesyłki dolicza się tylko raz. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz Firmy Kurierskiej na adres wskazany przez Klienta. Przy zamówieniu Produktów na kwotę powyżej 200 zł cena przesyłki jest gratis. Przesyłka gratis oznacza obniżenie Ceny Produktów o wartość kosztów wysyłki. Przesyłka gratis nie łączy się z promocją dotyczącą kodów rabatowych.



Czas realizacji dostawy - jest uzależniony od rodzaju wysyłki.
Sposoby i czas dostawy w Polsce:
1. Poczta Polska, przewidywany czas dostawy:
1.1. przesyłka priorytetowa, 1-2 dni robocze,
1.2. przesyłka ekonomiczna, 3-5 dni roboczych.
2. Firma Kurierska, 1-2 dni robocze.
*Podane wyżej terminy są terminami deklarowanymi przez pocztę oraz firmę kurierską.

 

Zamówienie można również odebrać bezpośrednio w sklepie stacjonarnym firmy, od poniedziałku do piątku w godzinach 10:30-17:30, w soboty w godzinach od 9:00 do 15:00, w tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny, adres sklepu: Łódź „Zielony Rynek" przy Placu Barlickiego, boks nr 129.

 

Rezygnacja z zamówienia – Klient ma prawo do rezygnacji z zamówienia, do momentu wysyłki Produktu. Należy wówczas wysłać email Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. lub SMS pod nr 501-750-758, a także telefonicznie w godzinach pracy Magazynu.

 

Wymiana zakupionego towaru - W przypadku stwierdzenia, że dostarczony towar nie spełnia oczekiwań (błędna interpretacja rozmiaru) Klient ma prawo na wymianę towaru. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy, Klient powinien odesłać towar przesyłką pocztową. Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu wraz z podaniem przyczyny wymiany.
Chęć wymiany Klient zobowiązany jest zgłosić mailowo w ciągu 3 dni od daty otrzymania zamówionego towaru. Towar zostanie wymieniony po otrzymaniu przez sklep przesyłki ze zwracanym produktem, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inny, dostępny w Sklepie towar do wyboru. Zwracany towar musi być kompletny i nie nosić śladów użytkowania. Koszty wymiany towaru ponosi Klient. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, w przypadku braku możliwości wymiany. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki ze zwracanym towarem, przelewem bankowym na wskazany przez Klienta rachunek bankowy.

Odstąpienie od umowy (Zwrot) – (dotyczy wyłącznie Konsumenta) Jeśli otrzymany Produkt z jakichś względów nie spełnia oczekiwań, Konsument może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od daty otrzymania zakupionej rzeczy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Do paczki prosimy dołączyć opis zwrotu i dowód zakupu. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 
W celu skorzystania z prawa odstąpienia od umowy należy poinformować Sklep np. pismem wysłanym na adres: FHU Marcinash Marcin Szukalski ul. Sanocka 22/59, 93-031 Łódź, lub pocztą elektroniczną na adres:
 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.">Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia. W tym celu można użyć FORMULARZA ODSTĄPIENIA, który stanowi załącznik do regulaminu. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia. W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu do Konsumenta (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, przy czym zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jego odesłania. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. Szczegółowe prawa Konsumenta określa ustawa.
Na podstawie art. 38 ustawy z dnia 30 kwietnia 2014 roku o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827), prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w szczególności w odniesieniu do umów:
1) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
3) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
4) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
5) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
6) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
8) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

Reklamacja – Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć rzecz bez wad.  Ponosimy odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne produktu w zakresie określonym w art. 556 i następnych ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014, poz. 121). Jeśli zakupiony Produkt posiada wady prosimy odesłać czysty Produkt wraz z opisem reklamacji oraz Dowodem zakupu. W tym celu można użyć FORMULARZA REKLAMACJI, który stanowi załącznik do regulaminu. Opakowanie Produktu może być zastępcze, powinno jednak w takim samym stopniu jak opakowanie oryginalne chronić Produkt przed uszkodzeniem podczas przesyłki. 
Klient proszony jest o to, aby w treści zgłoszenia reklamacji umieścił następujące informacje: imię i nazwisko (nazwa podmiotu), adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który chce, ażeby została wysłana odpowiedź Sklepu na reklamację, datę zakupu Produktu, rodzaj reklamowanego Produktu, możliwie dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, żądanie Klienta, sposób poinformowania o sposobie rozpatrzenia reklamacji. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy dostarczyć dowód zakupu towaru w postaci kopii paragonu lub faktury, wydruku z rachunku bankowego, wydruku z karty płatniczej bądź inny dowód.
Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Klientowi. 
Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne produktu, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. 
Jeżeli produkt ma wadę, Klient może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już wymieniany lub naprawiany przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady. 
Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.
Klient może również żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
Sprzedawca może odmówić spełnienia żądania Kupującego jeśli doprowadzenie do zgodności z umową wadliwej rzeczy w sposób wybrany przez Kupującego:
a) jest niemożliwe albo 
b) w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową, wymagałoby nadmiernych kosztów. 
c) gdy koszty wymiany lub naprawy przewyższają cenę rzeczy sprzedanej- w przypadku gdy kupującym jest przedsiębiorca.
Konsument może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę.
W ciągu 14 dni od daty otrzymania Produktu rozstrzygamy zasadność Reklamacji (dotyczy Konsumenta). 
W przypadku uznania Reklamacji Produkt zostaje naprawiony bądź wymieniony na identyczny pozbawiony wad w rozsądnym czasie. 
W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy, zwrot pieniędzy nastąpi niezwłocznie. 
Zwracamy również koszty wysyłki jakie ponosi Klient. Koszty przesyłki  powinny być uzasadnione także ekonomicznie dlatego proponujemy aby skorzystać z usług Poczty Polskiej. Nie przyjmujemy paczek za pobraniem. 
W przypadku nieuznania reklamacji Produkt jest odsyłany do Klienta w niezmienionym stanie. Klient może odwołać się od niekorzystnej dla niego decyzji do polubownego sądu konsumenckiego, a także do sądu powszechnego.  Szczegółowe prawa konsumenta określa ustawa.

 

Dane osobowe – Składając zamówienie w Sklepie, Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie FHU Marcinash, oraz na ich przetwarzanie dla celów realizacji umowy. Podanie danych osobowych przez Klienta oraz zgoda na ich przetwarzanie są niezbędne do zrealizowania zamówienia przez Sklep. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych osobowych.

Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich. Klient ma prawo do wglądu do własnych danych osobowych oraz ich poprawiania, a także żądania ich usunięcia z bazy danych. Przekazane dane osobowe są przetwarzane przez damskiciuch.pl z siedzibą w Łodzi przy ulicy Sanockiej 22/59 93-031.

Powierzone nam dane osobowe, w szczególności imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres poczty elektronicznej, numer telefonu przetwarzane będą:
1. w celu założenia konta Klienta i realizacji zamówień,
2. jeżeli wyrazi na to zgodę w celu przekazywania drogą elektroniczną ofert marketingowych oraz informacji handlowych przez Sklep Damski Ciuch.

  

 

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy prawa polskiego, a zwłaszcza ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny (tekst jednolity Dz. U.z 2014, poz. 121 z późn. Zm. ) a w przypadku Klientów będących konsumentami także przepisy ustawy z dnia 30 kwietnia 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. Z 2014r., poz. 827). 
Konsument jako Klient sklepu Damski Ciuch ma prawo skorzystania z pozasądowego rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia swoich roszczeń konsumenckich, które polegają m.in.  na:
a) prawie do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Sklepem Damski Ciuch,
b) prawie do skierowania wniosku do stałego polubownego sądu konsumenckiego, który działała przy wojewódzkim inspektorze Inspekcji Handlowej o rozstrzygnięcie sporu dotyczącego zawartej umowy sprzedaży.
  Skorzystanie z ww. praw jest dobrowolne i zarówno Konsument jak i Sklep Damski Ciuch celem zastosowania jej powinni wyrazić zgodę na to postępowanie.
Konsument jest informowany o tym że Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa Rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
    Wniosek Konsumenta do właściwego terenowo Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej może dotyczyć wniosku o mediację, wniosku o rozpoznanie sprawy przed polubownym sądem konsumenckim. Wskazane instytucje w swoich jednostkach oraz na stronach internetowych powinni udostępniać wzory wniosków.
Dokładne informacje o pozasądowych sposobach rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, a także zasady dostępu do tych procedur udostępniane są Konsumentom sw siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php, 
www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php, 
www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php.

Konsument  w zakresie sporu transgranicznego ma prawo korzystania z  Sieci Europejskich Centrów Konsumenckich. Adresy tych instytucji dostępne są na stronie internetowej Europejskiego Centrum Konsumenckiego www.konsument.gov.pl.

 

Załącznikami do Regulaminu są: wzór formularza odstąpienia od umowy, formularz reklamacji.


Sklep Damski Ciuch informuje, że  zastrzega sobie prawo do dokonywania zmiany niniejszego Regulaminu. O treści zmian Regulaminu Klient Sklepu Damski Ciuch zostanie poinformowany przez umieszczenie na stronie internetowej Sklepu informacji o zmianie Regulaminu, ze wskazaniem zmian.  Wiadomość o zmianie Regulaminu na stronie Sklepu zostanie zachowana przez okres co najmniej 14. dni kalendarzowych. 

Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 25 grudnia 2014 r. i obowiązuje do umów zawartych od tego dnia.

 

 

ZAŁĄCZNIK 1 - WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)
Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 30  dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Adresat:
FHU Marcinash Marcin Szukalski 
ul. Sanocka 22/59, 
93-031 Łódź
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Ja/My (*) niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących towarów (*)/o świadczenie następującej usługi (*)
Lp. Nazwa                  Symbol /rozmiar          Ilość         Cena jednostkowa brutto
1.
2.
3.
4.
5.

Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*)                                                                   
Imię i nazwisko konsumenta(-ów)                                                                        
Adres konsumenta(-ów)                                                                     
Podpis konsumenta(-ów)
(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)
Data:                                                                 
(*) Niepotrzebne skreślić. 

 

ZAŁĄCZNIK 2 - WZÓR FORMULARZA REKLAMACJI
MIEJSCE NA             PROSZĘ WYSŁAĆ TOWAR NA ADRES
DOŁĄCZENIE          FHU Marcinash Marcin Szukalski ul. Sanocka 22/59, 93-031 Łódź
DOWODU ZAKUPU

IMIĘ I NAZWISKO OSOBY ZAMAWIAJĄCEJ TOWAR:
NR ZAMÓWIENIA:
POWÓD REKLAMACJI:

ŻĄDAM (proszę zaznaczyć właściwą opcję) :  
O NAPRAWY   O WYMIANY      O OBNIŻENIA CENY o …………PLN                                         
      ADRES ZWROTNY na który mamy odesłać towar:

IMIĘ I NAZWISKO:        
ULICA:
KOD, MIASTO:
TELEFON:           

PRODUKT (w przypadku wymiany na inny towar):
DANE DO PRZELEWU:
IMIĘ I NAZWISKO:        
ULICA:
KOD, MIASTO:
NR KONTA:

data i podpis Kupującego/Płatnika                data i podpis Przyjmującego reklamację

Slider

Produkty